Thursday, February 25, 2010

Thank You Very Much - 2/25/10

The Daily Dribbles


It's Thursday! *happy dance*
Free Therapy Day courtesy of  Kmama at The Daily Dribbles.

To Ashton for saying unbelievabley horrible WORDS while we were at the doctor's office. I don't need this distraction while I am discussing your sister's no-symptom-ear-infection problem, Thank You Very Much!

And just in case the Dr. and I didn't hear it the first time, Thank You VERY Much Bailey for making sure by tattling on Ashton and REPEATING the words right in front of the doctor. Now there is absolutely no way I will get my Mother of The Year Award!

Thank You Very Much boys for reminding me that I am most likely the one who taught you these words. In my defense, I can not help myself when I am yelling at bad drivers!

To my energy for sucking all of the motivation right out of my body and forcing me to lounge on the couch and watch tv instead of keeping up with  my Blog Roll! I have friends to visit Thank You Very Much!

Go visit Kmama and receive your free therapy, TODAY!

18 comments:

He & Me + 3 said...

I hear you on the energy thing. i have not been as good to comment as I normally am. Gotta love it when they keep repeating not so nice words. :)

Kmama said...

Wait! Does Daisy have a no-symptom ear infection again? Buster and Daisy are two peas in a pod! LOL

Sorry that the boys embarrassed you at the doctor's office. I hate when that happens!!

Thanks for linking up!

Emily said...

I was volunteering at Jack's school today and they were thinking of words that have the 'cr' blend. I was terrified Jack was going to say 'crap'!

Lindy said...

just in case you are still eligible for mother of the year...it might have been their "swears like a sailor" grandma??? kinda funny though.
love - "swears like a sailor" grandma

Together We Save said...

Oh my .... how funny, I am sure nothing the good ole doc has not heard and maybe said before!!

The Boob Nazi said...

Kids say the darnedest things, right? haha

Kari @ p.s. love.love. said...

It is funny that when our kids say something that shocks us and we tell them is inappropriate - they heard it from us - haha!

Hope you're energy is back. Sometimes you just need to rest!

{Kimber} said...

my energy must be off hanging out with your energy...cuz I AM POOPED!

Brandi said...

Lounging on the couch and watching TV is a nice break sometimes... I know this because I've been doing it for about 11 weeks.

Oh, I have a car potty mouth too. Fortunately, I have threatened the boys with bodily harm if they repeat... so far they haven't. They have asked if they can flip someone the bird, though, and I said ABSOLUTELY NOT!!!

Shell said...

I figure that doctors pretty much hear it all!

Danielle said...

Kids say the darnest things. I will still vote for you as mother of the year ;)

Kim said...

He, he. Why is it that our kids must test our patience in public? Alyssa has her way of great timing too. I was happy to see that you caught up on my blig yesterday. I always look forward to your comments.

Have a great weekend!

Clueless_Mama said...

I keep wondering who teaches my little guys those things? It has to be daddy. LOL I bet you could still win that Mother of the Year award:)

LMJ said...

LOL!
My mom used to curse a lot (wait, she still does). And she would be so embarrassed when we would curse in public, and she'd say: "who taught you to speak like that?" We would respond, "you did! You always use that word!"

poor mom! LOL!

It's hard raising one kid...she had to raise 7 all by herself.

Personalized Sketches and Sentiments said...

Hope that Daisy is feeling better! And oh no! Hope you get your energy back quickly ! :o)

Blessings & Aloha!
What a great photo of you and your hubby in Hawaii! (That was Hawaii, with the leis, right?)

Amy said...

Check out my blog for an award I passed on to you:
http://movingonfromthedrama.blogspot.com/2010/02/sunshine-and-beautiful.html

黑色星期五 said...

越來越多人看你的部落格 要繼續加油喔 ....................................................

Rachel said...

Yikes! I am feeling your pain... but only because Itty Bit repeated after MR. DADDY... haha.

And I saw your comment on Kmama's blog... you SOOO have to tell your first kiss story! :) A True Story Tuesday maybe???