Wednesday, July 7, 2010

WW - Hot Hot Hot!

21 comments:

kneesandpaws said...

OMG I think it's hotter up north than it is down here! Is that a reading from your dashboard?

Brandi said...

Yikes! Your power bill must be a nightmare during the summer! Y'all don't really have 'winter' though, do you? I remember you telling me it was in the 70's there when it was finally chilly here in Jan/Feb. I probably could take the 115 as a trade off... I HATE winter!

Kmama said...

I can't even imagine!! It's been in the high 90's the last four days and I'm so done with it. of course, we also have really high humidity, so we have a heat advisory right now. Kids aren't supposed to go outside and play!!

Life With The Boys! said...

Cute idea for your WW picture. It is just as hot here and I live on the east coast.

{Kimber} said...

ugh...seriously!!

*LLUVIA* said...

OMG!!! Wait. Where do you live again???

I remember 3 digit temperatures only in when ARIZONA and TEXAS! Ay ay ay!! Made me hate being a woman! The bra was just an extra layer of clothing during those times!!

Kari said...

Whaaaaaaaaa??????

We've been having rain since last night. Cloudy and chilly today. I'd prefer the heat!

Jodee Leader said...

No flippin' way! That is complete craziness!

Emmy said...

Do not miss it one bit

blueviolet said...

Oh YOW!!!!

Sarah @ Hippie Mommie said...

OH MY!!! And I thought it was hot here!!!

I left an award for you on my blog today! :)

Emily said...

At least it's a dry heat, though. Haha...just kidding! That's freakin' hot.

Leslee said...

Oh dear!! It has been HOT here in NorCal, but not THAT hot!!

Be glad your AC works, right???

Shana said...

Holy moly. I thought it was hot here at 100. Bless your heart. I wanted to come by and tell you that you won the Madeline DVD. If you can shoot me an email with your name and shipping info I will get it to the sponsor asap. Thank you for being such a great blog friend and all of your sweet comments mean the world to me.

Lexie Loo & Dylan Too said...

Now that's hot! It's in the low 100's here. YUCK!

Shana said...

You are very welcome. By the way, Blaze's b-day is next month too lol. He will be 3.

俊豪袁阿危惠敏 said...

認清問題就等於已經解決了一半的問題。.................................................................

Kim said...

Wow! That is HOT! I will send some cooler weather your way it perfect here last night and barely any humidity which is rare.

PS- I also got your e-mail with the website. Thanks for thinking of me.

He & Me + 3 said...

That is a scorcher! Wowzer. Glad my van doesn't live in your state. :)

Michelle Pixie said...

Okay I am melting just looking at that! We are a nice cool 80 degrees today which is unusual for this time of year but I am not complaining! Keep Cool!

Mighty M said...

Wowzer!!